Re: Migocze ekran...Please pomocy !

Autor: Piotrek (pl17_at_wp.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 17:01:53 MET

Użytkownik "Wojciech K ( no spam )" <cgi_at_no_spam.interia.pl> napisał w
wiadomości news:buji5p$1q4$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> Ja bym jeszcze podmienił zasilacz

Tak, tez nad tym myslalem bo logiczne wtedy byloby to, ze u niego ten komp
sie wieszal..moze mniejsze napiecie czy cooo (u mnie zostawilem go na cala
noc z winampem dla obciazenia i chodzil).
Tylko akurat nie mam 2 zasilacza na podmianke i czekalem na "motywacje" ;-)
Dales mi ją, wiec jade do kolegi, podmienimy zasilanko. Wróce to napisze co
i jak.
Dzieki za zainteresowanie !