Re: Jak sprawdzic czy procesor jes dobry?

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 14:56:52 MET

Użytkownik "Tomeks" napisał:

> Chyba zadne zabezpiecznie plyty (np. C.O.P Asusa ) przed
> przegrzaniem procka nie zdazy zadzialac jezeli nie ma chlodzenia.
> Bodajze na tomshardware byl filmik [...]

Ale to było dawno, gdy AMD opublikowało specyfikację, a producenci
nie zastosowali się do niej prawidłowo. Po tym teście AMD w
porozumieniu z producentami płyt zrobiło "krok" we właściwą stronę
i poprawili zabezpieczenia - oczywiście były one już wprowadzane
tylko w nowych płytach (nie wiem, czy we wszystkich już dobrze
działa). Inna sprawa, że autor wątka nie pisał, jaką ma płytę, więc
nie wykluczam, że jakąś starą, bez działających zabezpieczeń.

--
                        Pozdrawiam, Sniper