ma ktos opis do audio/game i atx form factor (26-1) do PcChips M748LMRT ??

Autor: newsy_wp (ogl.newsy_at_wp.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 14:45:47 MET

Potrzebujęe do płyty PcChips M748LMRT:
- opis do zlacza audio na plycie - wystarczy mi samo line-out
(masa, prawy, lewy) jakby ktos miał opis lub pomierzyl
miernikiem sledzia które to piny będę wdzięczny
(nie oplaca sie kupowac sledzia na allegro na 20+ przesylka :)

- opis do zlącza atx form factor; jest taka sprawa ze znalazlem
w sieci ale tam kolejnosc pinow jest oznaczona pionowo
a z manuala poziomo (komu wierzyc? - na plycie oznaczony
tylko pierwszy i ostatni) poza tym conajmniej jedno zlacze
jest zdublowane na plycie (Irda) i mam wrazenie ze ps/2 tez jest
zdublowane (zlacze na plycie nieopisane wyglada na ps/2 a w
manualu nie ma o czyms takim slowa)
mi szczerze mowiac zalezy tylko na ps/2 i jednym usb

z gory dzieki