Re: Nowy komp

Autor: Kobi (kobikob_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 14:29:38 MET

> a czemu chcesz plyte z grafika na pokladzie ?
> wolalbym juz np. plyte na VIA i jakas badziewna grafike,
> ktora moglbym pozniej wymienic na lepsza
>
> no chyba ze Twoje zastosowanie kompa wyraznie nie wymaga
> dobrej grafiki
>
> maciek

No tez tak myslałem, ale to mi w sumie wychodzi drozej, a gowniana najtansza
karta graficzna to jest badziewie. Poza tym byla by gorsza plyta. A Soltek
ma AGP (karta na pokladzie nie jest taka zla), a jak sie uzbiera kasiory to
sie wlozy jakas lepsza grafe, dolozy pamieci i do gier sie nada:-) Wyszedlem
z zalozenia, ze podstawa jest dobra plyta.

Pozdro
Kobi