Re: radeon 9500 i zasilacz

Autor: Marcin (marcin_kubicki_at_wp.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 14:18:40 MET

> Widocznie te 250W było za mało. Ciesz się, że poszedł tylko zasilacz.

> A ile to ma Wat ?

Mi przy pierwszym podłączeniu do prądu R9500 poszła nagrywarka naszczęscie
tylko. Nadmieniam że mam 350W i nosze się z zamiarem kupna jakiejś większej
gdyz podejrzewam że przy zmodowaniu, na obecnym zasilaniu mam zwiechy w
momencie zalogowania do wina ze względu na mało prądu. CHyba, że się myle.
Pozdrawiam.