Czym sie rózni pamięć BGA oprócz kształtu ??

Autor: rumcajs (rumparczew_at_wp.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 13:48:06 MET

Witam.
Kupiłem sobie ostatnio Kartę Sapphira Radeon 9600 Pro 128 Mb w wersji bulk i
zauważyłem że ma pamięci Samsunga o czasie dostępu 3,3 ale taką prostokatną
. Samą pamięć udało mi sie puścić na 340 ze standardowych 297. Ale
zauważyłem że na róznych ilustracjach tej karty jest również wersja pamięci
BGA ( kwadratowa ). Czy ktoś wie, czym sie rożnią te pamięci między sobą
oprócz kształtu. Z góry dzięki za oświecenie. Pozdrawiam

Conf: Epox 8RDA3I,AMD 2,500 + Barton,Sapphire Radeon 9600 Pro, Samsung 80 GB
7200 rpm, zasiłka 350 noname(dla joykomputer wyprodukowany :)