Re: Realne czy nie ?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 12:00:49 MET

On Mon, 19 Jan 2004 23:57:36 +0100, Norbert wrote:

> Otoz..po przeinstalowaniu systemu modem zaczal mnie laczyc tylko z
> predkoscia 33.600bps
czyli protokół V34

> Wczesniej bylo to 50.350 bps okolo.

czyli V90 (zapewne)

> Od razu powiem ze uzywam callback.
> a po wpisaniu w opcje modemu &fs0=1 raptem mnie laczy z 115200bps.

Czujesz przyrost prędkości ???

> Czy to jest realne?

Nie, dostajesz informację o transmisji między Twoim modemem, a Twoim
komputerem. Zewnętrzny, podłączony po RS ???

> ten ciag znakow kazal mi wpisac konsultant z netii... fakt..pomoglo ale
> czy to prawdziwa predkosc czy moze raczej jakas sciema i oszustwo.

Ponawiam pytanie: chodzi Ci szybciej ?

> Pozdrawiam.
> Ps. Sterowniki i system zaisnatlowany identycznie , dlaczego wiec modem
> zaczal mnie wolniej laczyc ???

Zadzwoń na TP (tfu!), i zobacz, jaki masz transfer do nich (tylko niech
modem pokazuje Ci rzeczywisty transfer, a nie prędkośc portu). Jeśli to
będzie ponad 35kb/s, to problem leży po stronie Netii. I tyle.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!