Re: Jak sprawdzic czy procesor jes dobry?

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 10:38:45 MET

> Można, palony krzem fajnie śmierdzi :)

..tak sie sklada ze nie mam coolera bo stoi ona na procku na
mojej nowej plycie. Zalezy mi jedynie na sprawdzeniu tego
procka i nie chce specjalnie do tego rozruchu kupowac
wiatraka ani odklejac go ze swojego kompa. Ale jezeli
twierdzicie ze kilkusekundowe odpalenie bedzie zabojcze to
nie ma innego wyjscia tylko poszukac jakiegos wiatraka.