Re: Ramki GeiL 400 czy 433 ???

Autor: pissU2 (pissu2_at_gazeta.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 10:33:20 MET

Użytkownik "JorMunGanDur" <xx_at_xx.xx> napisał w wiadomości

> o co ci chodzi pisząc "jets" "wkaz". Mówię, słownik to dla ciebie
> priorytetowy zakup.

czlowieku rano wstales i jzu masz klopot ... musisz sie przypierniczyc do
wszechobecnych literowek ... widac w necie od wczoraj siedzisz i pierwsyz
raz sie spotykasz z tym zjawiskiem ....

prawda ze osoba z niskim iq nie wpadnie iz jets = jest a wkaz=wskaz
taakieee trudne ...

niestety musze ciebei zmartwic ale odbiegles od tematu postu... peirwsza
Twoja odpowiedz byla az nad to "wyczerpujaca".

pissU2 <======= nick ktory czasami sie przydaje jak np w tej chwili.