Re: ilosc glowic w cd-romie

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 10:32:06 MET

Użytkownik "Łukasz Logan" <brak_at_niepisz.tu> napisał w wiadomości
> Witam ;)
>
> Ile glowic znajduje sie w napedzie cd-rom i czy moga sie czyms roznic (np
> moca itp) ?

Obiło mi się gdzieś o uszy, że istnieją CD-ROM-y, które mają 2 głowice
i przy tej samej prędkości obrotowej potrafią 2 x szybciej odczytywać płyty
(72x albo coś podobnego). Jednak chyba się nie przyjęły. Były za drogie?
Ja tam może bym się zainteresował napędem, który kręci się 20x,
a odczytuje 40x...

Pozdrawiam,
Artur