USB

Autor: Michal (michalusunto_at_cisovanet.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 05:47:28 MET

Witam, mam stary komputer na plycie Gigabyte'a model plyty to GA-586t2,
dokupilem do niego konroler USB na PCI, wszystko ladnie wykrywa i sie
instaluje. Problemy zaczynaja sie kiedy mam zamiar zainstalowac jakies
urzadzenie na USB, za zadne skarby nie moge tego zrobic komputer po prostu
nie widzi np: modemu od Neostrady czy myszy, na innym kompie chodzi to bez
problemu. Ma moze ktos jakis pomysl co zrobic zeby to zaczelo dzialac ???

pozdrawiam,
Michal