Re: Pole elektromagn. trafia mi monitory...

Autor: Wojciech K \( no spam \) (cgi_at_no_spam.interia.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 02:28:00 MET

w wiadomości: 1e03.00000711.400c787c_at_newsgate.onet.pl , użyszkodnik "
AmAdeuz "
 podając adres amadeuzWYTNIJTO_at_op.pl spłodził(a) co następuje:

> Jeden monitor (na ktorym aktualnie pracuje) to 19' NEC FE991SB (kilka
> mies. ma) a drugi to kilku letni Optiviev 17' (nie pracuje na obu
> naraz, tylko dla sprawdzenia podlaczalem na zmiane)
> Monitory przelaczalem w ogole na inne gniazdka i jest dokladnie to
> samo, jedyne zmiany zachodza gdy przesuwam je fizycznie w pokoju...
> W odpowiedzi na pytanie Dzikiego to oczywiscie ze nie mam zadnego
> glosnika w poblizu,
> na wszelki wypadek wszelkie zegarki elektroniczne, kable, wszystko
> odlaczylem, odsunalem monitor od sciany, teraz stoi na srodku
> [...]

Pożycz kartę WIFI od jakiegoś kolegi ?
i sprawdź jeszcze czy jakiś admin amator nie wali przez twoje mieszkanie
jakąś parabolą z dopalaczem
głupie ale mialem taki przypadek !

--
Wojciech K