Re: ASUS a7n8x-x (nforce2) i wbudowany dźwięk

Autor: smbear_at_WYTNIJ.gazeta.pl
Data: Tue 20 Jan 2004 - 01:43:35 MET

xmarcel <xmarcelx_at_blebleble.gazeta.pl> napisał(a):

> oczywiscie, ze to jest 5.1, tyle ze aby dzialalo musi dostac dzwiek
> odpowiednio kodowany.
> proponuje na poczatek sprawdzic jak gra przy odtwarzaniu filmu dvd
Sprawdzałem już w gierkach (NFS Underground) i w winampie w outpucie directx
jest coś la "Allow hardware acceleration) co u mnie działa ok (tzn. jest 5.1),
a u koleżanki nie. Po prostu rozpacz! :) :( Rozchwianie nastrojów, bo nie wiem
co się dzieje. W domu mam taką samą płytę, tylko, że działa na via400, ale
model jest ten sam (chyba...). Poza tym są inne muzczne chipsety: tu Realtek,
a u mnie SoundMaster (czy coś...)
> pozdro
I nawzajem