Re: karta graficzna z dobra ostroscia?

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 00:37:30 MET

al claimed:
> a na plyte Soltek SL-75DRV4 wejdzie?

Nie znam więc strzelam: nie ma powodów do obaw. Karta nie obsługuje
AGPx8 i nie stwarza zagrożeń z tym związanych.

> a co myslisz o tanszych GF4, czy ATi bardziej sie nada?

Myślę że powinieneś napisać o jakie kryteria oprócz ostrości obrazu się
opierasz. GF4 ti to też dobre karty, ale jeśli chcesz mieć tanio wysoką
ostrość to 9000PRO jest nie do przebicia imho. A i wydajność nie taka
przecież słaba, dodatkowo drugi wysokiej jakości ramdac (do drugiego
monitora). Kiedyś nawet chyba były 9000 pro bez wiatraka - full wypas.

--
 :: Marcin Wojtczuk :: http://www.stringi.com/viper/ ::
One of these days, I'm going to spin, and spin, and spin