Nowy komp

Autor: Kobi (kobikob_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 00:27:35 MET

Witam wszystkich grupowiczow!

Jako, ze chce zklecic nowego kompa mam do Was prosbe. Bardzo wazne bedzie
dla mnie Wasze zdanie, a zwłaszcza uzytkownikow posiadajacych te podzespoly,
ktore znajduja sie w ponizszej konfiguracji. Jesli ktos mialby jakies
propozycje lub pomysl na lepsza konfiguracje, jakiekolwiek uwagi niech
pisze.
A teraz do rzeczy. Wiec komp ma byc wykorzystywany glownie do internetu,
aplikacji biurowych, troche do gier. Problem jest oczywiscie z kasa, gdyz
caly zestaw nie moze przekroczyc 2600. Wzialem wiec pod uwage mozliwosc
pozniejszej rozbudowy (karty graficznej, pamięci). Sprzet ma byc stabilny.
A teraz konfiguracja:

17'' LG EZ Flatron T710PH 658,-
klawiatura+mysz 90

Głośniki Tracer BUGGIE TRG-2S-600-A-3 2.1 (PMPO 600W) 120

Jest cos lepszego i tańszego, albo chociaz tańszego?:-)

Drukarka ?????Lexmark Z605????? 225

I własnie z drukarka jest chyba najwiekszy problem. Jesli ktos doradzilby mi
drukarke
tansza w zakupie i eksploatacji bylbym wdzieczny:-)

Soltek 75MRN-L nVidia nForce2 IGP 426
Kingston DDR 256MB PC-400 (KVR400X64C3/256) CL3 180
AMD Athlon XP 1800+ Thoroughbred + wetylek 340
FDD. 40
CD-ROM Liteon. 80
Seagate 40 GB Barracuda 7200.7 ST340014A 252
Modem Asmax Sprinter 41
Obudowa 150

 Wszystko: 2602 zeta

Mam wrazenie, ze o czyms zapomnialem:-)