Re: wirus- co teraz?

Autor: Wojciech K \( no spam \) (cgi_at_no_spam.interia.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 23:04:29 MET

w wiadomości: buhf0p$j0v$1_at_nemesis.news.tpi.pl , użyszkodnik " kacpersson
"
 podając adres kacper.grodzisk_at_xl.wp.pl spłodził(a) co następuje:

> Mam od niedawna problem z kompem( wolno pracuje, zewiesza się, nie
> moge zainstalować drukarki ...) uaktualniłem bazy antywirusowe i
> znalazło mi jakies 4 wirusy zarażonych plików 2595 wyleczonych 2609.
> problem jest nadal. co teraz robić. pozostałych nie da sie wyleczyć .
> usunąć je? oto one(pod plikami wirusy)Dodam że mam win98.

regedit
potem znaleźć klucz run wywalić wszystkie śmieci
klucz service ( lub jakoś tak ) wyawalić jak wyżej
Zrestartować kompa wejść w try awaryjny lub dos wywalić pliki
zrestartować normalnie
przeskanować maszynę www.mks.com.pl skaner online

postawić firewalla
uaktualnić system windowsupdate