Lcd, 19 cali, pivot, do pracy....internetu., Samsung..?..?

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 19 Jan 2004 - 21:43:59 MET

Chce kupic dobre lcd ..dobre dla moich oczu, do internetu, do pracy z Wordem,
i mysle o 19 calach.Ogladalem m. inn. Miro 490TD..calkiem niezly, oraz Samsung
192T...jeszcze lepszy wg mnie..ale...nie maja funkcji pivot, a ja potrzebuje
monitora, ktory da mi mozliwosc pokazania calej strony tekstu w Wordzie i
umozliwia to wlasnie obrot monitora pionowo .Z kolei np. Samsung 193 T ma te
funkcje pivot, ale nie wizialem tego monitora, ma ponoc inna matryce, gorszą
niz 192 T i nie chce kupowac kota w worku.Obawiam sie sytuacji, ktora wystepuje
np. z Radeonami, wyższy nr nie oznacza wcale lepszego sprzetu, a czesto cos
zupelnie gorszego.Czy ktos moze ma Samsunga 193T i cos o nim powiedziec?Czy
mozna tez np. kupic obejrzany przeze mnie model 192T i dokupic jakies ramie ,
umozliwiajace jego obrot do pionu, i oprogramowanie do pivota, a jesli tak, czy
warto...?A moze kupic 17 cali np. jakas iiyame z pivotem, tyle tylko, ze
bardziej mi sie podoba tekst i wielkosc czcionki w 19 calach, przy tej samej
natywnej rozdzielczosci 1280/1024 ?Chcialbym sie zmiescic w kwocie 3500zl.Za
jakies sugestie in uwagi z gory dziekuje.Acha, a moze ktos wie, czy planowany
jest jakis wysyp nowosci w najblizszym czasie..i m oze spadek cen?Pozdrawiaq.