Re: jaki tuner tv

Autor: Mariusz (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 17:45:52 MET

> porazka uzytkownika oczywiscie, bo u mnie chodzi cool na XP :-))))

To zależy czego się oczekuje. U mnie też dało się oglądać...
Ale jak oglądam TV to lubię sterować pliotem, mieć kanały we własnej
kolejności itp itd.
Próbowałem i JTV i DScalerem i Lifeview, wszystko do bani generalnie.
Ale może można jakimiś zaklęciami ją zmusić do normalnej pracy, choć wątpię
aby się to komuś udało (poza małymi wyjątkami takimi jak Ty)

--
Mariusz