Re: Moj bład

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_nospam.onet.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 15:32:54 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości

> Cytat z GG:
> [pomijam wyzwiska i inne obrazliwe okreslenia]:

Jezeli znajdzie pan choc jedno wyzwisko w moich wypowiedziach z GG to jestem
pod wrazeniem pana dociekliwosci.............

> [...]
> podstawa do zgloszenia postepowania karnego na drodze cywilnej ... prosze
> sie zastanowic ja ta sprawe traktuje powaznie i Nie zamierzam popuscic
>
> ---------------------------
>
> Czlowieku - zastanow sie nad swoim postepowaniem bo nie dosc ze
> obrazasz ludzi to jeszcze bredzisz. Dostajesz cancel na zasadzie -
> "glupszemu sie ustepuje" i nie zycze sobie wiecej zadnych chamskich
> odzwywek, zwlaszcza przez priv! W ten sposob rownasz do zasluzonego
> szeregu trolli polskiego usenetu wraz ze wspomnianym ArBuzem - Arnoldem

Nie pozostaje mi nic innego niz podziekowac
> Zegnam i zycze milego zycia
>
> *PLONK*

Chyba splonkowal mnie Pan juz ze dwa posty temu....

> PS:
> Moim ulubionym zwrotem z powyzszego jest "postepowanie karne na drodze
> cywilnej" - jak juz ktos chce kogos straszyc to niech to robi przynajmniej
> poprawnie a nie belkocze tak bez sensu, wzbudzajac jedynie wesolosc.
> AFAIR toku postepowania ucza nawet w szkole sredniej na lekcjach WOS :>

Moze Pan nie wie co to jest powodztwo cywilne ... coz nie jest to grupa na
rozstrzasanie tego typu spraw ..proponuje sie douczyc

Moze Pan tego nadal nie zrozumial ale dla wielu osób dane osobowe stanowia
powazna wartość i są gotowe zrobic wiele w ich obronie. jezeli nie DOTARLO
do Pana to iz łamie Pan prawo to sa takze inne drogi załatwienia tej sprawy
( starałem sie to panu uswiadomić). Niech pan wybaczy ale nie mam zamiaru
pozwolic sobie aby w Google wisiłay moje dane osobowe. poczyniłem juz kroki
aby ten fakt zmienic. Za panskiej wypowiedzi wynika tylko jedno lekcje WOS
ma pan na bierząco. Coz ja tylko osiagnalem swoj cel ... kosztowalo mnie to
tylko pol godziny pisaniai, przykra rozmowe z osobnikiem który mysli ze
świat moze mu naskoczyc i krótka acz miła rozmowę z osoba bardziej
kompetentną ktora zajmuje się dochodzeniem ludzkich praw w bardziej
konkretny sposób. Ja prawnikiem nie jestem i za takiego sie nie uwazam, ale
mam nadzieje że zdołam ubarwić życie Panu Bieniowi jak tylko zdołam