Re: Czy konieczny wentylator na p120 ?

Autor: Vituniu (vituniu_at_poczta.fm)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 14:44:07 MET

> Mam mały ruterek postawiony na p120. W tej chwili ciężko dostać
> mały radiator z małym wentylatorkiem.
> Czy jeśli zamontuję duży radiator na procek, to konieczne jest
> montowanie na tym wentylatora ?

Hmm... biorac pod uwage, ze ostatnia kontrola serwerka u mnie w
firmie skonczyla sie szokujacym stwierdzeniem, ze Celeronek 566
(CuMine) od ponad miesiaca pracowal bez wiatraczka, to pewnie i
temu p120 nic nie bedzie.

Postaraj sie moze tylko troszke wiekszy radiatorek i upewnij, ze
powietrze moze swobodnie wydostawac sie z obudowy.

> Sęk w tym, że to musi chodzić non-stop.

Nie ma problemu, ten c566 pracowal non stop, i to (o dziwo) stabilnie.

pozdrawiam,
Vituniu.