karta graf. czy monitor??

Autor: soonic (soonic_at_op.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 14:16:11 MET

witam

bede oddawal monitor do serwisu Samsung 19" 959NF z powodu brzeczenia w
trybie czuwania oraz czasem nawet w czasie prace:(, ale poza tym mam jeszcze
taka sytuacje: czasem mi sie pojawia kropka (czasem wiecej niz 1 kropka np.
3, 4) na ekranie jakby piksel(e) po prawiej stronie strzalki (myszki) w lini
pionowej. Co to moze byc, czego wina? karty graficznej, monitora (jesli tak
to bede chcial to uwzglednic przy zglaszaniu usterki), sterownikow spotkal
sie ktos z takim przypadkiem (bo ja pierwszy raz odkad mam nowy monitor
czyli od wrzesnia)??

soonic