Re: Jak zaprzadz pilota TV do obslugi kompa?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 13:13:53 MET

Użytkownik "PaWeŁ" <pawelp_at_pertus.com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "BlankMan" <piszcie_at_na.grupie> napisał w wiadomości

Jest niemozliwym zmuszenie portu podczerwieni do wspolpracy z pilotami, gdyz
pilot wysylajac kod robi to kilkukrotnie i irda zle to interpretuje i
"olewa". Zeby korzystac z pilota, potrzebne jest urzadzenie odbiorcze
podczerwieni, podlaczane pod COM, lub USB, ewentualnie LPT.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl