Re: drukarki

Autor: Mav (maverick_at_newart.kalisz.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 10:10:56 MET

Ja polecam HP jednak nie 3650 (acz tez dobra drukarka)
a HP 5150... drozsza... nie ma co ukryc (+80PLN)... ale pojemniki z tuszem
ma 2 razy wieksze niz 3550 i 3650... a cena prawie ta sama...
dostepne napelniacze... wkrotce a moze nawet juz teraz podrobki
z ktorymi sobie swietnie radza drukarki HP...
A cene drukarki przelkniesz po pierwszej wymianie atramentow
jak za dwa razy wieksze pojemniki zaplacisz tyle co w HP 3650.
Noi jak wlozysz papier foto to w trybie normal jak zdjatko ze strony
testowej zobaczysz wydrukowane to Ci szczeka opadnie
(na standardowych atramentach)

HP5150: http://www.hp.com.pl/overview/1921

Pozdrawiam Mav

PS: co do reszty... Canon w zadnym wypadku (tanie atramenty
droga glowica... malo tego do starszych canon'ow sa problemy
z dostepnoscia glowicy i cena tez konkretna)

Lexmark... zlego slowa powiedziec nie moge poza tym ze atramenty
drogie i brak zamiennikow na rynku. Jesli chodzi o trwalosc to bdb.