Re: Konfiguracje do obróbki filmów

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 08:39:08 MET

Użytkownik "07 zgłoś się" <ferrit[wyt]@wp.pl> napisał w wiadomości
> Opiszcie swoje konfiguracje do videofilmowania i obróbki filmów:
> kamera, procek, płyta, karta video, ram, grafika, dyski, dvd,
> oprogramowanie...

Jak cyfrowo to potrzebujesz przede wszystkim szybki, pojemny dysk, procek na
pewno powyżej 1 GHz, pamięci min. tak około 256, grafa może być zwykła
(oczywiście nie sprzed 5 lat), no i jeszcze FireWire. Oczywiście jak chcesz
często się bawić w obróbkę to wszystko co najmniej razy 2 (dwie zwykłe
grafy - hehe) - będzie dużo zdrowiej. Ja mam 1.2 GHz, 256 MB, GF2Ti i spoko
wystarcza jak na moje potrzeby, chociaż taki sprzęt to już powoli wstyd i
pora się rozejrzeć za czymś :-)