Re: Problem z połączeniem internetowym, modem działa i PC rozłacza!

Autor: Piotrek (brak_at_brak.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 07:38:32 MET

Witam
Dziękuję bardzo za pomoc, sprawdziłem czas dzierzawy (winxp ipconfig/all) i
wynosi on w moim przypadku 7 dni od momentu zalogowania się do sieci vectry,
wiec to, że internet pada po paru godzinach pracy wiąże się z czymś innym.
Zresztą modem był sprawdzany na innym pc i dziła normalnie. Rozkładam ręce,
nie wiem co się dzieje. Serwis Vectry nie chce mi pomóc bo oni odpowiadają
za modem, a ten działa dobrze.
pozdrawiam