Re: temp. monitora a ostrosc obrazu

Autor: Juzo (wnow_at_op.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 03:30:07 MET

> mam wrazenie ze obraz na moim monitorze staje się dopiero naprawdę
> super ostry
> jak się maszyna trochę ogrzeje , czy to normalne ??
Nie tyle maszyna, co monitor... Dlatego wszystkie testy monitorow wykonywane
są po ok. pol godziny od ich wlaczenia...
> (Komp stoi przy otwartym oknie, rano wyszedłem teraz włączam kompa i
procek
> miał początkowo 15 stopni :)))
No, z tego bym sie az tak nie cieszyl... Przy obecnych temperaturach, jak
wlaczysz silnie ochlodzonego kompa moze dojsc do kondensacji pary wodnej i
zwarcia, takze z tym wietrzeniem nie przesadzaj :D
Juzo