Re: MMX Co to jest?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 02:06:33 MET

On Mon, 19 Jan 2004 00:13:37 +0100, Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.pl>
wrote:

>Za dużo się Amigami bawiłeś ;>>
No tak - tam jeden procek to przynajmniej 2 lata zanim zmienilem. A
blaszaki.... Czlowiek niezwyczajny - ciagle tylko cos sie zmienia i
zmienia ;-)
Szatanski wynalazek :->

>Cooooo ????
>ROTFL ! ;)
Tak jakos mi to przyszlo do glowy ja sobie pomyslalem o tych
Thortonach, Appelbredach, Bartonach, Palominach, Thunderbirdach i
innych wcieleniach boskiego AMD. Do tego stepingi takie i siakie -
chyba przebili intela.

>Eeee..., mam do dzisia klaptopa z K6-2 400 MHz, chłodzony jest jakimś
>mikroskopijnym gówienkiem, i ma się dobrze.... Takie potwory, jak Titan
>mogłyby co najwyżej wywołać panikę u użytkownika ;)
No wiesz w lapie jest peweni mobile jakis a to byl zwykly 300 i do
tego raczej niekretliwy - chyba go jutro wezme w obroty :-)

Pozdrawiam
GLide