Re: Leadtek TV 2000 XP Expert - dzwiek stereo

Autor: Tomasz Cenian (aaa_at_bbb.ccc.dd)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 02:03:47 MET

Uzytkownik "Grzegorz" <grzegorznw_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> Witam
>
> Mam tuner TV Leadtek TV 2000 XP Expert.
>
> Sciagnolem sobie najnowsze sterowniki i program do tego tunera.
>
> Po instalacji wszystko dziala poza tym ze na wielu kanalach zamiast
> dzwieku jest szum. Tuner sie ustawia na wszystkich kanalach na STEREO
> ale jest szum. Nawet na kanalach ktore sa NICAM mam szum i dopiero po
> przelaczeniu na mono jest dzwiek - ale przeciez powinno byc stereo.
>
> Na orginalnym sofcie z plytek z kolei wszystkie kanaly sie ustawiaja na
> MONO - rowniez te stereofoniczne.
>
> Sygnal TV to - UPC.

> [...]

Ja rowniez posiadam ten sam tuner i dokladnie ten sam problem mnie dlugo
nurtowal. Tez UPC. Tez _wszystkie_ kanaly telewizyjne rozpoznawane sa jako
MONO (oryginalne stery z plyty). Probowalem sprawdzic, czy rzeczywiscie jest
to mono, sluchajac np MTV, i odnioslem nieodparte wrazenie, ze to jednak
stereo. W koncu przypadkowo, wlaczylem sobie wywiad z kims tam na jedynce i
wtedy dopiero przekonalem sie na 100%, ze to _na pewno_ stereo. Redaktor z
jednego glosnika, rozmowca z drugiego. Wyraznie, bez zadnych watpliwosci,
piekne stereo.

pozdrawiam
TC