Nie dzialajace USB, juz nie wiem co robic

Autor: Kubu$ (kubuss.no.span.wytnij.to_at_to.tez.go2.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 23:05:52 MET

Witam,

Od 3 dni walcze z USB, wymienialem coolera na procku i od tej pory mi nie
dziala, dzis nawet Winde XP reinstalowalem i nie pomoglo, w managerze
urzadzen jest sterownik USB i nie ma tam zadnych problemow, tylko nic co
podlacze nie dziala, m.in. mysz i drukarka. Podlaczalem osobno, pod rozne
porty i nic. Jedynie mysz ma zasilanie bo swieci.
Myslalem, ze moze cos zepsulem przy wymienie coolera, wiec otworzylem bude,
pomacalem elenentami na plycie, nic zlego nie dojrzalem, zamknalem bude,
odpalilem kompa i zainstalowala sie myszka, w managerze pojawil sie
sterownik urzadzen HD jak to wczesniej bylo, ale mysz nie dzialala, po
restarcnie znowu nie dzialalo i mysz z systemu znikla :((

Mam zainstalowane drivery 4in1 ze strony Abita
Plyta glowna to Abit KT7A

Jedyne co mi teraz przychodzi do glowy to kupno kontrolera USB, tylko
wolalbym tego odpalic.

--
Pozdrawiam
Kubu$