Enlight 230 do jakiej max konfiguracji starczy

Autor: Robert S (robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 23:10:07 MET

dzisiaj rodzinka wpadła domnie z zabytkowym kompem porazpierwszy otwierany
po ok 4 latach i moje oczy ujrzały Enlighta 230W ATX jako że zaleciłem
gruntowną
wymine a nie modernizacje (p230) zastanawi mnie jaki sprzęt można oprzeć o
taki zasilacz
długo czytam juz grupy dot. sprzentu i po lekturze wydaje mi sie że to
bedzie lepiej niż codegen 300 (a co ten potrafi wytrzymać to wiem z
autopsji)