Re: Brak dzwieku z Tunera Play TV HD (Prolink)

Autor: ..:::Plombos:::.. (cemrzbyegf_at_cbpmgn.barg.cy)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 22:10:03 MET

Tajemniczy szpieg **Cichocki Hubert** spod adresu:
<hcichocki_at_klienci.pkobp.pl> w wiadomosci
news:buefgq$49r$1_at_korweta.task.gda.pl donosi:

> Syatuacja wyglada tak:
> Mam Tuner PRolinka Play TV HD, dzwiekowka SB Live 5.1, i

ja mam FlyVideo 98'FM i mialem podeobny problem tzn na sterownikach
ktore kiedys mialem chodzilo wszystko OK a po pewnym czsie brak dzwieku
przy przechwytywaniu Video probowalem odinstalowac stery od SB i od TV i
zainstalowac ponownie ale nic to nie dalo.
W koncu znalazlem jakies najnowsze sterowniki pod chip BT8x8.
 Stery maja swoj wlasny uninstaller ktory usuwa wszelkie smieci po
starych sterownikach.
Zainstalowalem i wszystko gra!!!!

Niewiem na jakim ukladzie jest twoja karta ale jezeli to Connexant/Bt8x8
to polecam sterowniki ze stronki
http://btwincap.sourceforge.net/

PS. Dzwiek mialem wtedy tylko w MoreTV wiec sprobuj od tego

--
 *Plombos*