Odp: PROBLEM Z MONITOREM

Autor: RAMZES (ramzess_at_polbox.com)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 21:30:34 MET

 "Opisz dokladnie jak postepowales. Robiles to przy wlaczonym monitorze??
Jak
 wygladal potencjometr"

odkrecilem obudowe i tam (nie wiem jak w innych monitorach) za kineskopem
jest skrzynka a z niej widac pokretla (subokret krzyzak pasuje) sa 3 obok
siebie kontrast, jasnosc i nasycenie (na plycie drukowanej jest napisane k
tory do czego) sa jeszcze 3 do kolorow ale tego radze nie ruszac (sa w innym
miejscu i tez sa opisane)
no i regulacje robisz przy wlaczonym monitorku, ustawilem sobie tak za w m
enu monitora mam teraz jeszcze spory zapas (mialem wszystko na maxa a teraz
okolo 50%)

ale musisz poprobowac z ustawieniami, narazie jest dobrze wize co jes braz
owe a nie czarne jak to bylo