Re: Podkrecanie Celeronka do ilu ?

Autor: Dj Joy (dj-joy_at_[NOSPAM)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 21:17:53 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości

> 3.6GHz to max, wszystko zależy z jakiej serii masz ten CPU.

> NIE. 1.75V to ABSOLUTNE bezpieczne max !

> 68'C to max temp. w której ten CPU pracuje stabilnie.

JA tam lama jestem ;P

Podkreciłem go na 2,6 w biosie i jakos sie nie grzeje zbytnio nono stop max
45 stopnie.... moze trzeba by go jakos obciarzyc ;) ?? to by byla realana
tem. Wlacze CS pogram troche a poterm zobacze czy sie temp podwyzsza ///;P

--
Pozdrawiam, Joy !!
www.radio.ceteko.com <=- Internetowe Radio -=BuM=-