Re: Jak działa CD????????

Autor: Cage (news_at_cage.civ.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 14:55:47 MET

> Tak, co niektórym się ten adres przykleił do palców.
> Spróbuj, jeśliś taki mądry...
> :(

To ja chyba jestem geniuszem, bo po wpisaniu w google: CD zasada dzialania
Od razu wyskoczyla spora ilosc przydatnych linkow... opis dzialania CD
wlacznie z rysunkami, przekrojem napedu... Zajelo mi to mniej niz 30 sekund,
wiec naprawde nie trzeba byc "takim mądrym". Zanim zaczniesz naskakiwac na
grupowiczow, postraj sie choc troche. google to potezne narzedzie, wystarczy
umiec zapytac. Az takie trudne?