Odp: POMOCY!!! PILNE

Autor: Pawel K. (pawel.k2_at_gazeta.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 20:56:06 MET

Użytkownik bAkS <baks[nospam]@sisco.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bueo3p$a80$1_at_helios.nd.e-wro.pl...

> Od kiedy Blaster atakuje w98..?

Tego nie wiem, jak otwieram explorera to zamiast połączyc mnie np z onetem
mam taki napis (początek):

"Jeżeli zostałeœ skierowany na tš stronę, oznacza to,że w
twoim komputerze jest wirus MS_BLAST, który bardzo utrudnia
korzystanie z internetu Tobie jak i Innym użytkownikom.
Wirus ten umożliwia udostępnianie zasobów zainfekowanego komputera
korzystajšc z błędu w systemach Microsoft Windows.
Robak generuje różne adresy IP i stara się, korzystajšc z błędu w systemie
zmusić inny - zdalny komputer do pobrania wirusa."

Poczta działa, tylko explorer nie.