Re: asrock sie wiesza...

Autor: Robert (robert_as_at_wp.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 20:37:10 MET

> dzieki juz sciagam
> a odnosnie systemow to tylko jeden mam
> chlodzenia oki ~38 stopni
> ram... hmm wydaje sie tez oki, probowalem na roznych
czestotliwosciach
> wydaje mi sie ze przyczyna zintegrowana karta muzyczna,
zwisa najczesciej
> gdy ma sie pojawic dynamiczny dzwiek
> zasilacz mam nowy 350W noname czy jakis z tych tanich
> grafika gf 440 SE -mam ja dluzszy czas i nie bylo
problemow
> wszystko poza grafika nowe
> braklo mi juz pomyslow i nadal obstaje przy dzwiekowce
> pozdrawiam
> grzess
http://www.cmedia.com.tw/driver/UDA/039/UDA039_WDM.zip

..ja uzywam tych sterow tylko oczywiscie w wersji dla XP i
jest naprawde bezproblemowo.. nic nie trzaska a dzwiek jest
calkiem przyjemny jak na wbudowany w plyte. Miale karte PCI
Minta 6-kanalowa i po prostu ja wymontowalem bo roznica byla
zadna.. zreszta to i tak byla zamiana siekierki na kijek
:-)))

Pozdrawiam
Robert