Re: checksum error

Autor: Robert (robert_as_at_wp.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 20:28:46 MET

przechodzi test pamieci
i komunikat

> a) bateryjka na plycie ci nawala - ta wielka okragla -
wymien lub kup nowa
> b) masz wlaczone kasowanie ustawie biosu na plycue (CMOS
clear)

a jeżeli było cos ruszane przy tasmach od napedu fdd to
sprawdzilbym czy wszystko dobrze jest podlaczone. Zdaje sie
ze ten kod 40 to wystepuje jak naped jest podpiety nie tym
co trzeba gniazdem od tasmy.. ale moze sie myle bo dawno
takiego errora nie trenowalem. Zdaje sie ze wcisniecie
jakiegos F (..3) puszcza start dalej.

Pozdrawiam
Robert

Pozdrawiam