Re: Chłodzenie procesora.

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 19:07:25 MET

> żółty kabelek słyży do pomiaru prędkości obrotowej, łącz bezpośrednia z
> wtyczką.
> potencjometr daj na któryś z pozostałych

Już wszytsko wiem.
W elektronicznym u mnie na osiedlu nie było odpowiednich wiatraków wiec
postanowiłem zrobić coś z obecnie posiadanym.
Zarzuciłem mu 2x20 Ohm rezystorki i zamknął jape na zawsze :-) (po prostu go
nie słychać, nadal dość mocno dmucha, około 4500RPM, wczesniej 6500)

Dodatkowo na tył obudowy zamontowałem dwa duże wiatraki 12V (takie od
zasilacza) wyciagające.
Temperatura procesora jest o dziwo nizsza niz wczesniej (co mnie cieszy), a
najgłosnieszy pozostał twardy dysk (IBM 7200rpm 40GB).
Jetsem bardzo zadowolony.

--
Pozdrawiam
Kokopiko