pamiec_DDR

Autor: Dybot (roz_NoSpAm__at_widzew.net)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 17:11:58 MET

zamierzam kupic pamiec ddr512mb:

*i zastanawiam sie czy warto inwestowac w szyne 400MHz skoro i tak jej nie
uzywam czy troszke tansza a nizsza szyne kupic.

**drugie pytanie. Z tego co wiem to te pamieci NoName maja CL3.0 (czy moze
wiekszy?)
a zauwazylem w cennikach takie cos jak pamiec firmy Twinmos z CL2.5 po 350.

czy te dodatkowe 0.5 spowoduja jakis znaczny skok w szybkosci.

nie bede podawal sprzetu bo to co mam czyli ECS K7S5A bedzie za pare
miesiecy wymienione a pamiec ma zostac na dluzej wiec nie sugerujcei sie
dzisiejszym sprzetem.
Chodzi mi o mozliwosc rozbudowy kompa bez zmiany pamieci.
Czy moze DDR2 bedzie mailo inne wejscia i dzis eni oplaca sie inwestowac w
dobry ddr1 ??

pzdr.