Re: Nero... brak odpowiedzi!

Autor: Tomek (dtommy_at_wytnij_to_wp.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 16:25:37 MET

> 1.Dokładnie, lepiej poczekać 2 minuty dłużej i mieć pewność, że za rok
> płytka będzie ok. Płytki na własny użytek prędkość 8-12 x (max. 16x)

???? Mam płtyki które nagrywałem z prędkością 40x min rok temu. Jakoś
nie zauważyłem problemów z nimi :)

> 2.Obecnie można kupić Verbatimy DataLifePlus Crystal (te z fabryki w
> Japonii) za 1,45-1,50 (ze szpuli) cena rozsądna dlatego-- nie warto
> oszczędzać 30 groszy na płytce i kupować śmieci , bo to po jakimś czasie się
> zemści

mówiąc o nagrywaniu na płytkach za 70gr typu MediaStore i innych
podobnych to wcale mnie nie dziwi, że płytka nie chce "działać" po
6mieisącach

> pozdrawiam,
> pavel

pozdr

--
  "Biblia uczy nas, że należy kochać bliźniego. Kamasutra uczy jak."