Re: Problem z ECS k7S5A i DVD = Ziwis

Autor: Blesso (blesso[no.spam)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 14:24:22 MET

Użytkownik "dziubek" <> napisał >
> mam takowy problemik z tym sprzecikiem przy probie odpalenia dvd (power
dvd
> lub direct dvd) nastepuje miekki zwis czyli po jakims czasie od wyjecia
> plyty dvd wszytsko rusza albo twardy zwis ( to najczesciej) dodatkowo ten
_________________________________-

bardzo mnie bawia takie posty w ktorych cala wine zwala sie na plyte glowna
(przeciez mozna bylo dac temat postu " MX440 + DVD zwis" ;)
zartuje
sprawdz napieca czy aby zasialcz nie jest zbyt slabawy
jak wyglada sytuacja gdy np odpalasz jakas muzyczke (winamp),wlaczasz jakas
gierke(okno win) i np kopiujesz film divx z plytki CD na HDD?

do tego twierdzenie (Bogdan S) ze na slabych plytach wystepuje konfilkt z SB
jest na tyle ciekawy ze ten "konfilkt" wystepowal tez na Abitach i Epoxach
(SB to dosysc konfliktowakatra - a raczej sterowniki do niej)
a to ze w ECSach "nagminne " jest bledne adresowanie pamieci to juz
.."wysysanie z palca glupot"
ech....

nie doczytalem czy ogladanie DIVXow z DVD ci zawiedsza kompa czy z HDD tez?
jakei masz stery do grafy? polecam jakas starsza wersje (miedzy 30.xx a
42.xx)

Blesso