Re: stare karty svga Virge vs Ati Mach 64

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 13:57:03 MET

On Sun, 18 Jan 2004 00:10:15 +0000 (UTC), " "
<lukasz_233.WYTNIJ_at_gazeta.pl> wrote:

> Musze kupic karte do starego kompa.Niestety mam dosc wybredna płyte która nie
> bardzo lubi sie z virge dx pci. Znalazłem na allegro to ati. Czy ta karta
> jest mniej problwemowa? Czy jesst lepsza (albo czy wtedy tj. 6-7 lat temu ta
> karta była lepsza od virge? prosiłbym o odpowiedź kogoś kto jest obeznany z
> tematem.

Virge, to wogóle konfliktowa małpa, zwłaszcza GX. Jakość obrazu kiepska.
Bierz to ATI.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!