Abit BE6 II, problem z klawiatura.

Autor: Miedzio (miedzio_at_pf.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 13:42:03 MET

Witam

Pobuje uruchomic plytke Abita BE6 II z Celeronem 466MHz. Niestety mam pewien
problem z klawiatura, pomimo roznych ustawien w biosie (mozliwosc zmiany
czestotliwosci dla klawiatury 6, 8, 12, 16 MHz, rozny czas opoznienia i
ilosc powtarzanych znakow), klawiatura raz dziala dobrze (do momentu
nacisniecia Num Locka, Caps Locka lub Scroll Locka, bo wtedy tylko miga
bardzo szybko dioda na klawiaturze) lub dziala wadliwie, to znaczy naciskam
raz dany przycisk, a komp przyjmuje go tak, jakbym trzymal bardzo dlugo
(podkreslam zmiana ustawien w biosie nic nie pomaga). Sprobowalem podlaczyc
inne klawiatury... 2 bardzo stare na przejsciowce ps2 wogole nie ruszyly,
mam ciagly pisk, jakby ktorys klawisz byl zablokowany, nowiutka klawiatura
na ps2 caly czas migaja diody po podlaczeniu do komputera, jedynie moja
starsza klawiatura rowniez na ps2 od bidy dziala, ale tylko do momentu
wcisniecia num locka itd. Z czego to wynika? Czy jest to uszkodzenie plyty?
Mam wgrany najnowszy bios, dla sprawdzenia odlaczylem niepotrzebne
urzadzenia (dyski, napedy, rozne karty rozszerzen), wlozylem na 100% sprawny
zasilacz. Jednak efekt jest caly czas taki sam...

PS. Czytalem w archiwum kilka watkow na ten temat, ale ogolnie nie znalazlem
konkretnej odpowiedzi, jakos to sie rozchodzilo "po kosciach"...

--
Pozdrawiam
Miedzio