Re: Czy na rezultatach testu GoldMemory można polegać?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 13:42:28 MET

On Sat, 17 Jan 2004 22:10:53 +0100, Pete wrote:

[...]
> No właśnie. Outlook Express 6 coś chrzani. Nie zawija, jak ustawię na
> MIME. A jak ustawię na 'Uuencode', tak jak w tej chwili, to zawija, ale
> kodowanie polskich liter jest złe. Czy nie jest?

Wogóle go nie ma ;)
Dawno opsluka nie używałem, ale -IIRC - można było bez problemów ustawić
ISO i zawijanie wierszy na 72 znaki - jedno z drugim nie miało nic
wspólnego.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!