Re: HP LaserJet 1100A - oprogram do zeskanowania

Autor: BartekK (sibi_at_terror.org.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 10:36:51 MET

> A na stronach HP nie ma?

przylaczam sie do pytania
w tym problem ze jest na stronach hp soft, ale tak stary i zabytkowy ze np.
funkcja email prosto ze skanera nie dziala z explorerami (i oe) nowszymi niz
4.0 (!), zreszta z niczym innym, nie da sie zeskanowac i wyslac email lub
faxem wiecej niz jedna strona naraz (trzeba albo do plikow i potem recznie
robic wysylke kilku, albo kilka faxow osobno puszczac) i takie tam drobne
niedopracowania...

--
Bartlomiej Kuzniewski    tel +48 696 455098
sibi_at_sibi.cfu.com.pl    GG# 23319