Re: E616 i opinie

Autor: Dentarg (den_at_it64.com)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 10:20:13 MET

On Sun, 18 Jan 2004 08:17:10 +0100, "Pawel" <Pavvcio_at_op.pl> wrote:

>Witam
>Prosze o opinie uzytkownikow Asusa E616. Zastanawiam sie nad kupnem w/w
>napedu i bardzo mi zalezy na Waszych sugestiach.

Mój jak już tu pisałem to padalec, jestem właśnie na etapie oddawania
go do serwisu.

Od nowości nie czytał płyty DVD+RW, DVD-R ze strasznymi problemami.
Podczas oglądania filmu na DVD (z gazety czy wypożyczalni) po godzinie
się przegrzewał i nici z dalszego oglądania, płytą można było się
poparzyć ... dla mnie kiszka, pewnie będe musiał kupić sobie jakis
nowy, bo już widzę jak mi go naprawia lub wymienia na gwarancji ...
cośtam czyta i stwierdzą, że jest dobry ;((.
Mam model z playem i potencjometrem, teraz podobno jest nowy bez (moze
lepszy?).

pzdr,
Dentarg

--