SB Audigy LS czy SB Audigy 2 ZS ?

Autor: Krzysztof Kudłacik (nobody_at_nobody.org)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 10:11:51 MET

Nawiązując od news:jix6yhzc37ud$.dlg_at_do.androids.dream.of.sheep
mam następne pytanie do obeznanych z kartami dźwiękowymi.
Krótko: co wybrać z pary wymienionej w temacie, czyli Audigy LS czy Audigy
2 ZS?
Generalnie dźwięku w komputerze chcę używać do słuchania w lepszej niż
przeciętna jakości. Zarówno chodzi o płyty audio, jak muzę w plikach oraz
filmy. Raczej nie planuję nagrywania dźwięku. Zależy mi też na dostosowaniu
brzmienia do moich preferencji - czyli jakieś głębsze podłubanie przy
ustawieniach jest pożądane ;]
Będę wdzięczny za sugestie.

--
.:. very private (head)log http://born66.net
GH/GP/GSS  d-  s:+  a36  C++ L+ W+++ N++ K- w O-- M-- PS--- PE+ Y+ PGP+