Re: PROBLEM Z MONITOREM

Autor: Witiia (KASUJwitiia_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 09:30:07 MET

Dnia 2004-01-18 09:24, Użytkownik trzmiel napisał:

> jest jeszcze regulacja na trafo (takie pudeleczko z pokretlami), czyli po
> zdjeciu obudowy szukajcie takich chyba 3 pokretel. jedno z nich to jasnosc.
> ale robcie to bardzo delikatnie i obserwujcie zmiany obrazu przy kreceniu.

Ja radze uważać z tymi pokrętłami w środku. Ja miałem kiedyś Deawoo 15".
Miałem - bo regulowałem obraz tymi pokrętłami za pomocą śrubokrętu, kóry
niestety zleciał mi ze śrubki i dotknął elektroniki robiąc małe zwarcie.
Po tym zabiegu musiałem kupować nowy monitor - dobrze że przynajmniej
tego spalonego udało mi się do zakładu sprzedać za 100zł :)

--
[ Witiia - gg 3154019 ]
# 1700+, K7S5A rev.1, 512 DDR, MSI FX5600 UltraII 128DDR