Ram albo dysk ??

Autor: leszek (muggy_at_interia.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 23:36:29 MET

Miał ktoś może taki problem otóż w czsie testowania pliku podzielonego
rar'em wyskakuje mi np że są 4 uszkodzone pliki i moze nie było by w tym
nic dziwnego gdyhy nie to że jesli sprwdzam je póżnij to wszystko jest
albo ok albo uszkodzonych jest jeszcze więcej(czsem po kilku próbach
udaje sie scalić pliki :)).Podobnie w czasie kopiowania np z dysku na
drugi dysk.Zdarza się że część skopiowanych plików jest uszkodzona(nie
chodzi tylko o rar'y).Czy problemem może być ram ? Problem pojawił sie
kiedy kupiłem nową płytę gigabayta GA-7VA-A i 512 ramu (noname) robiłem
  memtest i nie było rzadnego błębu.Czy też może problem jest z dyskiem
(WD 80GB-1rok)? Dzieki za wszelkie info.

--
poadrawiam leszek