Re: 5.1 na płytach

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 22:55:00 MET

Użytkownik "07 zgłoś się" <ferrit[wyt]@wp.pl> napisał w wiadomości
> Czy wiecie jak na wbudowanych w płycie karcie muzycznej 5.1 słuchać
dźwięku
> na wszystkich głośnikach zestawu głośnikowego 5.1 ?
> Mam wybrany zestaw 5.1 w panelu -> dźwięki i ustawione że mikrofon i line
in
> są traktowane jako głośniki. Muzyka np. mp3 nie gra we wszystkich tylko w
> przednich.
> Gdzie to włączyć ?

Mp3 jest nagraniem co najwyżej 2.0, więc czekaj dalej na cud.
Potrzebujesz nagrań AC3, płyty DVD itp. Kiedyś było w chipie opisane jak
zrobić emulację 5.1 z dźwięku stereo, ale to już była dosyć zaawansowana
edycja dźwięku. Choć jak tak teraz sobie myślę to może powstał jakiś
program, który by emulował w czasie rzeczywistym taką operację, ale to już
NTG